Hana Izdamia

CafeMom Tickers

adeeb

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Plizz Klik tabung mia..

Saturday, April 2, 2011

Al - kisah Mia...

diary...
da agak lame aku x wak entry kan..erm...sentiasa byk cerita.. tp mls adlh faktor utama... so if aku rangkumkn skaligus kire ok lo kn...........

aku nk citer psl..
*
*
*
*
miaaaaaaa......

skang mia x brape sihat... mula2 muntah2... nk kate alahan.. kocil lagi oih...hehe...pas baik muntah2.. cirit birit lak..huuhu... 3 hari ko..cirit... pastu smlm naik bintik2 lak kat badan..aku pn x tau nk pngil ape... siap miang2 lg..

DAN LG....
aku dh tukar susu mia... daripd ANMUM ESSENTIAL kepada DUMEX 1-3 (MADU)..... Huih..ANMUM naik harge beb.. pada aku agak mahal k... mia lak makin kuat mnyusu.. wlaupun agak berat hati aku & mr.amer nk tukar.....alhamdulillah mia dpt terima susu tu..

DAAn Lg......
Mia skarang ni suke merajuk... huihs... sebijik prangai.................. "aku"..ngeeeeeeeee (tgk muke die ngajuk tuh... huih..muncung.. x lepas hajat die.. siap!) satu lagi.. amat b'bahaya if bawak mia ke shopping complex... jgn sminit pun... t'lps pndang yer...
huaahh.. ni laa yg paling x leh tahan... sape yg nk tolong kemas ni mr amer????


lastttttttttt.......
uish miaaaa... manis nyer kamu snyum sayang.......... mama sayang mia laa...

okies.. bubyee!!

No comments: