Hana Izdamia

CafeMom Tickers

adeeb

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Plizz Klik tabung mia..

Tuesday, May 4, 2010

MIA,studio & ...........

we'ouls smpai kt studio pn ptng dh...mia titon lg...tp skjp jek.. lepak2 kt studio..sambil2 tngu abah wak kije...
mia pn cbuk gop...cbuk kemas beg mama...
leh tahan melasak si dara manis en.amir aku nih... turun naik kerusi.. suko nor manjat ekau yer mia..... girl ke boy nih?!? pastu amek gmbo lagik.... mia cam suke jek ikut abah.... n cam ade mnat yg sma kit2 ngn abah...
settle seme..

g mkn... mkn kt tropix cafe & bistro...kt pntai batu burok... ermmm...
abah makan nasi lemak ni n mnum tea o laici..
ccc...lebar snyum model nasi lemak kite.....

dahaga ker bang??

aku?? erm..chcken chop n mnum cpucino ......tp gmbo chckn chp nan adooo...
leh r tahan...ok lor... tp best kt hazlan futsal lagi erk...
.mia?? mia skang ni kang suke mkn dh n mkn byk...mia mkn isi chckn chop tu ngn mama die..hbs je aym tu lam mulut..bising r die....
skang aku dh ade kwn... ermm... kawan suko...kawan jln2..kawan tuk bodek abah..yg plng istimewa kwn tman mama bile abah x der.... nnn satu yg plng xleh thn.... kawan aku ni..sukooo rebut brng ngn aku...amboi222..
ni r kawan n harta yg x t'nilai...... ermmm.....

No comments: