Hana Izdamia

CafeMom Tickers

adeeb

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Plizz Klik tabung mia..

Tuesday, May 4, 2010

PWINCESS BEE

Salam...
ahad 1st mei.. p Mydn mall....
tujuan??
nk ambk gmbo mia..aku ade dengor SIL..bagitau leh ambk gambo baby pakai baju2 comei... sampai2 cari2..jumpe then.. bace2 syarat die,k... aku n abah mia pn soping2 r kit..abah mia kate kene beli brng lam rm 1.00.... leh ambk gmbo free...
aku pn soping2..pampers hk baru beli mngu lopas pn aku rembat...pas siap soping..p blk kt gmbo tuh..skali aku bace syarat die aku nmpk cam rm100.00...so..tnye cine tuh..skali rm100.00 daaaa... mate abah pn klengset skang ni..(tu lh pak abu.....jgn suke ketawa kn org) nasib aku soping lobih pada amaun tuh... skali ade syarat lh..hampeh...lau nk pakai baju die sewa rm 10...k.. aku n abahmia stuju..skali miaa lak ade ragam...tatot cine tuh lah... dugaann....
skali nk pilih gmbo tu..cine tu ckp kalu nk lebih gmbo tu..kene tmbh rm 10 lg...kalu nk copy gmbo ni rm12 sekping cit@#$%#$%#ngokngek tui r cine nih... nasib akai aku ado..mase cine tuh cbuk2 ambk gmbo mia..aku cbuk2 gak ambk gmbo mia ngn kamera ciput aku.. ngeeeee...huuhu..lalalalalalaaaaaaaa...
ni slh satu gmbo cine tu... ok lorrr... nn ni lagi... comei gak ank en.amir ni erk??? ermmmm... siap semua tuh.. aku n mia ikut abah p studio.... ermm.. tp lam krete mia titon....

No comments: